SZÁLLÍTÁS
Mennyi a szállítási költség?
Az áru szállítási költségét a rendszer automatikusan kiszámítja, de Ön is ki tudja számolni még megrendelés előtt. A szállítási költség súlytól függ, a következők szerint:
Szállítási díjak:
0 – 5 kg közötti csomag súly esetén 1.990,- Ft
5,1 – 10 kg közötti csomag súly esetén 2.290,- Ft.
10,1 – 20 kg közötti csomag súly esetén 2.790,- Ft.
20,1 – 30 kg közötti csomag súly esetén 3.490,- Ft.
30,1 – 40 kg közötti csomag súly esetén 3.990,- Ft.
40,1 – 50 kg közötti csomag súly esetén 4.590,- Ft.
50,1 – 75 kg közötti csomag súly esetén 7.590,- Ft.
75,1 – 100 kg közötti csomag súly esetén 8.990,- Ft.
100,1 – 125 kg közötti csomag súly esetén 10.990,- Ft.
125,1 – 150 kg közötti csomag súly esetén 11.990,- Ft.
150,1 – 250 kg közötti csomag súly esetén 16.990,- Ft.
+kg +200 Ft/kg
Az utánvétellel fizetésnek nincs plusz költsége.
Hogyan szállítják ki a megrendelt terméket?
A termék súlyától függően saját teherautóval, vagy futárszolgálattal (RoyalSprint) küldjük a termékeket.
Mennyi ideig tart a megrendelt termék kiszállítása?
A termék kiszállítása 1-5 napot, nagyobb méretű/súlyú csomagok esetében 2-3 hetet vesz igénybe.
Mikor várható szállítás?
A csomagokat napközben 9-17 óra között az Ön által megadott szállítási címre szállítják. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben is át tudja venni a csomagját. A webáruházunkban vásárolt termékeket csak magyarországi címre szállítják ki. A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Ha az első szállítás meghiúsul, a megadott telefonszámon a futár egyeztetni fog a második kézbesítés időpontjáról. Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőt terheli.
RoyalSprint Futárszolgálat elérhetőségei:
diszpecser@royal.hu e-mail címen, vagy telefonon 09-17 óra között a +36 1 216 3606-os telefonszámon. A csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat.
A futár felveszi velem a kapcsolatot?
A futár nem köteles egyeztetni a megrendelővel, viszont a megrendelőt a futárszolgálat tájékoztatja a küldeményről, így a megrendelő felveheti a kapcsolatot a futárral.
Honnan tudhatom, hol van a csomagom?
Amennyiben futárszolgálattal került feladásra a csomagja, a csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat. Saját teherautós kiszállítás esetén keresse munkatársainkat.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok?
Ha a terméket futártól veszi át, nézze meg, nincs-e sérülés a csomagoláson, vagy árun. Ha a termék szállítás közben megsérült, a futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét. Ez azért fontos, mert az átvétel aláírásával a termék minőségi és mennyiségi átvétele megtörténik, utána a Megrendelő már csak elállási jogával élhet. Amennyiben a sérülés az átvételt megelőzően keletkezett, jegyzőkönyvezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató vállalja. Átvételt követően észlelt sérülés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
Átvehetem személyesen is az árut?
Igen. Ilyen jellegű kérdésével keresse munkatársainkat.
Külföldre szállítanak-e termékeket?
Sajnos jelenleg nem tudunk külföldre szállítani.