SZÁLLÍTÁS


Mennyi a szállítási költség?

Az áru szállítási költségét a rendszer automatikusan kiszámítja, de Ön is ki tudja számolni még megrendelés előtt. A szállítási költség súlytól függ, a következők szerint:

Szállítási díjak:


   0  –   5 kg közötti csomag súly esetén 1.990,- Ft 

  5,1 – 10 kg közötti csomag súly esetén 2.290,- Ft.

10,1 – 20 kg közötti csomag súly esetén 2.790,- Ft.

20,1 – 30 kg közötti csomag súly esetén 3.490,- Ft.

30,1 – 40 kg közötti csomag súly esetén 3.990,- Ft.

40,1 – 50 kg közötti csomag súly esetén 4.590,- Ft.

50,1 – 75 kg közötti csomag súly esetén 7.590,- Ft.

75,1 – 100 kg közötti csomag súly esetén 8.990,- Ft.

100,1 – 125 kg közötti csomag súly esetén 10.990,- Ft.

125,1 – 150 kg közötti csomag súly esetén 11.990,- Ft.

150,1 – 250 kg közötti csomag súly esetén 16.990,- Ft.

+kg                                                                                +200 Ft/kg

 

 

 Az utánvétellel fizetésnek nincs plusz költsége.

Hogyan szállítják ki a megrendelt terméket?

A termék súlyától függően saját teherautóval, vagy futárszolgálattal (RoyalSprint) küldjük a termékeket.

Mennyi ideig tart a megrendelt termék kiszállítása?

A termék kiszállítása 1-5 napot, nagyobb méretű/súlyú csomagok esetében 2-3 hetet vesz igénybe.

Mikor várható szállítás?

A csomagokat napközben 9-17 óra között az Ön által megadott szállítási címre szállítják. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben is át tudja venni a csomagját. A webáruházunkban vásárolt termékeket csak magyarországi címre szállítják ki. A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Ha az első szállítás meghiúsul, a megadott telefonszámon a futár egyeztetni fog a második kézbesítés időpontjáról. Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőt terheli.

RoyalSprint Futárszolgálat elérhetőségei:

diszpecser@royal.hu e-mail címen, vagy telefonon 09-17 óra között a +36 1 216 3606-os telefonszámon. A csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat.

A futár felveszi velem a kapcsolatot?

A futár nem köteles egyeztetni a megrendelővel, viszont a megrendelőt a futárszolgálat tájékoztatja a küldeményről, így a megrendelő felveheti a kapcsolatot a futárral.

Honnan tudhatom, hol van a csomagom?

Amennyiben futárszolgálattal került feladásra a csomagja, a csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat. Saját teherautós kiszállítás esetén keresse munkatársainkat.

Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok?

Ha a terméket futártól veszi át, nézze meg, nincs-e sérülés a csomagoláson, vagy árun. Ha a termék szállítás közben megsérült, a futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét. Ez azért fontos, mert az átvétel aláírásával a termék minőségi és mennyiségi átvétele megtörténik, utána a Megrendelő már csak elállási jogával élhet. Amennyiben a sérülés az átvételt megelőzően keletkezett, jegyzőkönyvezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató vállalja. Átvételt követően észlelt sérülés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.

Átvehetem személyesen is az árut?

Igen.  Ilyen jellegű kérdésével keresse munkatársainkat.

Külföldre szállítanak-e termékeket?

Sajnos jelenleg nem tudunk külföldre szállítani.