RENDELÉSEK
Hogyan adhatok le rendelést?
A termék kosárba helyezésével tudja megrendelni a kiválasztott terméket. A megrendeléshez nincs szükség regisztrációra.
Telefonos ügyfélszolgálatunkat (+3670 31 12345) hívhatja, vagy e-mailen érdeklődhet (ugyfelszolgalat@butorok.hu), amennyiben bármilyen kérdése lenne, munkatársaink készségesen segítségére lesznek.
Nyitvatartási idő:
Hétfő-péntek:09:00-17:00h
szombat:09:00-13:00h
Meg kell-e erősíteni a megrendelést?
Nincs szükség megerősítésre. Amennyiben minden adatot helyesen adott meg, a megrendelése feldolgozás alá kerül. Kapni fog egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapta meg, keresse munkatársainkat, mert elképzelhető, hogy technikai hiba merült fel, és megrendelése nem lett rögzítve.
Ha a megrendelt termék már nincs készleten, vagy gyártását időközben megszüntették, munkatársaink értesíteni fogják Önt.
Mennyi a megrendelés teljesítésének az ideje?
Átlagosan 3 hét, de munkatársaink minden esetben telefonon egyeztetnek a megrendelővel, a kiszállítás várható időpontjáról.
Módosíthatom-e a megrendelésemet?
A termék kiszállítása előtt legkésőbb 24 órával tudja változtatni a megrendelését. Megrendelést követően csak az áruház munkatársai tudnak bármilyen módosítást elvégezni, ezért velük kell felvennie a kapcsolatot.
Megváltoztathatom-e a szállítási címet?
A termék kiszállítása előtt van mód a cím változtatására. Ebben az esetben keresse munkatársainkat telefonon, vagy e-mailben. Lehetőség van a termék kiszállításának egyeztetésére is.
Törölhetem-e a megrendelésemet?
A megrendelés törléséhez a munkatársainkkal kell felvennie a kapcsolatot. A megrendelés indoklás nélkül törölhető.
Szükség van-e regisztrációra a megrendeléshez?
Nem szükséges, megrendelheti a kiválasztott termékeket regisztráció nélkül is. Viszont a regisztráció előnyökkel jár. Könnyebben, kevesebb adminisztrációval tud legközelebb vásárolni, illetve értesítést kaphat akcióinkról (opcionálisan).
Rendelhetek árut a regisztrációnál megadott címtől eltérő címre?
Természetesen. A profilon belül külön kitölthető a számlázási és szállítási cím.
FIZETÉS
Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
A megrendelését többféleképpen is kifizetheti:
-átutalással, a megjegyzés rovatba kérjük beírni a rendelési számot. A szállítási határidő ebben az esetben a termék vételárának és szállítási díjának a webáruház bankszámláján történő jóváírásának napján kezdődik.
-utánvétellel, ebben az esetben a termék árát és a szállítási költséget Önnek a futár felé kell kifizetnie készpénzben.
-OTP SimplePay bankkártyás fizetési lehetőség.
Hol találok adatokat az átutaláshoz?
Rendelés esetén az általunk küldött e-mailben megtalál minden adatot az átutaláshoz.
VISSZAKÜLDÉS
Az áru nem felel meg az elvárásaimnak. Visszaküldhetem?
A csomag átvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől. A visszaküldött áruért kifizetett teljes összeget, a sértetlen áru beérkezése után, 24 órán belül utaljuk számlájára. Amennyiben szeretné visszaküldeni a megvásárolt terméket, jelezze ezt munkatársaink felé, és az általuk megadott címre küldjék futárszolgálattal. A visszaszállítási költség a vásárlót terheli.
A terméket csak sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásban lehet visszaküldeni.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének nem megfelelően volt használva, vagy fizikai sérülés, ázás vagy egyéb újra értékesítést korlátozó hatás érte az átvett terméket.
Fontos: Céges vásárlókra a visszaküldésre vonatkozó ajánlat nem érvényes.
Ki a felelős a visszaküldés során keletkező károkért?
A visszaküldés során keletkező sérülésekért a vásárló és az általa választott szállító cég a felelős.
SZÁLLÍTÁS
Mennyi a szállítási költség?
Az áru szállítási költségét a rendszer automatikusan kiszámítja, de Ön is ki tudja számolni még megrendelés előtt. A szállítási költség súlytól függ, a következők szerint:
Az utánvétellel fizetésnek nincs plusz költsége.
Hogyan szállítják ki a megrendelt terméket?
A termék súlyától függően saját teherautóval, vagy futárszolgálattal (RoyalSprint) küldjük a termékeket.
Mennyi ideig tart a megrendelt termék kiszállítása?
A termék kiszállítása 1-5 napot, nagyobb méretű/súlyú csomagok esetében 2-3 hetet vesz igénybe.
Mikor várható szállítás?
A csomagokat napközben 9-17 óra között az Ön által megadott szállítási címre szállítják. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben is át tudja venni a csomagját. A webáruházunkban vásárolt termékeket csak magyarországi címre szállítják ki. A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Ha az első szállítás meghiúsul, a megadott telefonszámon a futár egyeztetni fog a második kézbesítés időpontjáról. Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőt terheli.
RoyalSprint Futárszolgálat elérhetőségei:
diszpecser@royal.hu e-mail címen, vagy telefonon 07-20 óra között a +36 1 216 3606-os telefonszámon. A csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat.
A futár felveszi velem a kapcsolatot?
A futár nem köteles egyeztetni a megrendelővel, viszont a megrendelőt a futárszolgálat tájékoztatja a küldeményről, így a megrendelő felveheti a kapcsolatot a futárral.
Honnan tudhatom, hol van a csomagom?
Amennyiben futárszolgálattal került feladásra a csomagja, a csomag aktuális állapotáról http://www.royalfutar.hu/blank-kj36a oldalon tájékozódhat. Saját teherautós kiszállítás esetén keresse munkatársainkat.
Mit tegyek, ha sérült csomagot kapok?
Ha a terméket futártól veszi át, nézze meg, nincs-e sérülés a csomagoláson, vagy árun. Ha a termék szállítás közben megsérült, a futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét. Ez azért fontos, mert az átvétel aláírásával a termék minőségi és mennyiségi átvétele megtörténik, utána a Megrendelő már csak elállási jogával élhet. Amennyiben a sérülés az átvételt megelőzően keletkezett, jegyzőkönyvezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató vállalja. Átvételt követően észlelt sérülés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
Átvehetem személyesen is az árut?
Legtöbb estben sajnos nem, de egyes termékek esetében van rá lehetőség. Ilyen jellegű kérésével keresse munkatársainkat.
Külföldre szállítanak-e termékeket?
Sajnos jelenleg nem tudunk külföldre szállítani.
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA
Rendelhetek-e telefonon?
A megrendelési rendszerünk gördülékeny működése érdekében a honlapon keresztül kell megrendelésüket leadni. Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésre bármilyen kérdés, kérés esetén.
Hol vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Az ugyfelszolgalat@butorok.hu e-mail címen, vagy a +36 70 31 12345 telefonszámon, vagy a webáruház chat rendszerén.
Milyen időpontban érhetem el az ügyfélszolgálatot?
hétfő-péntek:09:00-17:00h
szombat:09:00-13:00h
PANASZOK
Mikor és hol tehetek panaszt a megrendelt termékkel kapcsolatban?
A vásárlást követő 14 napon belül, ügyfélszolgálatunkon.
TECHNIKAI PROBLÉMÁK
Hogyan iratkozhatok le hírlevélről?
A legutolsó hírlevélre kattintva a láblécben talál leiratkozás gombot. Amennyiben problémába ütközik, keresse munkatársainkat.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a butorok.hu rendelésemről?
Nézze meg a spam mappáját. Ha ott sem találja automatikus visszajelzésünket, vagy további megerősítést, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat.