RENDELÉSEK
Hogyan adhatok le rendelést?
A termék kosárba helyezésével tudja megrendelni a kiválasztott terméket. A megrendeléshez nincs szükség regisztrációra.
Telefonos ügyfélszolgálatunkat (+3670 31 12345) hívhatja, vagy e-mailen érdeklődhet (ugyfelszolgalat@butorok.hu), amennyiben bármilyen kérdése lenne, munkatársaink készségesen segítségére lesznek.
Nyitvatartási idő:
Hétfő-péntek:09:00-17:00h
szombat:09:00-13:00h
Meg kell-e erősíteni a megrendelést?
Nincs szükség megerősítésre. Amennyiben minden adatot helyesen adott meg, a megrendelése feldolgozás alá kerül. Kapni fog egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapta meg, keresse munkatársainkat, mert elképzelhető, hogy technikai hiba merült fel, és megrendelése nem lett rögzítve.
Ha a megrendelt termék már nincs készleten, vagy gyártását időközben megszüntették, munkatársaink értesíteni fogják Önt.
Mennyi a megrendelés teljesítésének az ideje?
Átlagosan 3 hét, de munkatársaink minden esetben telefonon egyeztetnek a megrendelővel, a kiszállítás várható időpontjáról.
Módosíthatom-e a megrendelésemet?
A termék kiszállítása előtt legkésőbb 24 órával tudja változtatni a megrendelését. Megrendelést követően csak az áruház munkatársai tudnak bármilyen módosítást elvégezni, ezért velük kell felvennie a kapcsolatot.
Megváltoztathatom-e a szállítási címet?
A termék kiszállítása előtt van mód a cím változtatására. Ebben az esetben keresse munkatársainkat telefonon, vagy e-mailben. Lehetőség van a termék kiszállításának egyeztetésére is.
Törölhetem-e a megrendelésemet?
A megrendelés törléséhez a munkatársainkkal kell felvennie a kapcsolatot. A megrendelés indoklás nélkül törölhető.
Szükség van-e regisztrációra a megrendeléshez?
Nem szükséges, megrendelheti a kiválasztott termékeket regisztráció nélkül is. Viszont a regisztráció előnyökkel jár. Könnyebben, kevesebb adminisztrációval tud legközelebb vásárolni, illetve értesítést kaphat akcióinkról (opcionálisan).
Rendelhetek árut a regisztrációnál megadott címtől eltérő címre?
Természetesen. A profilon belül külön kitölthető a számlázási és szállítási cím.
Rendelhetek-e telefonon?
A megrendelési rendszerünk gördülékeny működése érdekében a honlapon keresztül kell megrendelésüket leadni. Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésre bármilyen kérdés, kérés esetén.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a butorok.hu rendelésemről?
Nézze meg a spam mappáját. Ha ott sem találja automatikus visszajelzésünket, vagy további megerősítést, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat.