RENDELÉSEK


Hogyan adhatok le rendelést?

A termék kosárba helyezésével tudja megrendelni a kiválasztott terméket. A megrendeléshez nincs szükség regisztrációra.

Telefonos ügyfélszolgálatunkat (+3670 31 12345) hívhatja, vagy e-mailen érdeklődhet (ugyfelszolgalat@butorok.hu), amennyiben bármilyen kérdése lenne, munkatársaink készségesen segítségére lesznek.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-péntek:09:00-17:00h

szombat:09:00-13:00h

 Meg kell-e erősíteni a megrendelést?

Nincs szükség megerősítésre. Amennyiben minden adatot helyesen adott meg, a megrendelése feldolgozás alá kerül. Kapni fog egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapta meg, keresse munkatársainkat, mert elképzelhető, hogy technikai hiba merült fel, és megrendelése nem lett rögzítve.

Ha a megrendelt termék már nincs készleten, vagy gyártását időközben megszüntették, munkatársaink értesíteni fogják Önt.

Mennyi a megrendelés teljesítésének az ideje?

Átlagosan 3 hét, de munkatársaink minden esetben telefonon egyeztetnek a megrendelővel, a kiszállítás várható időpontjáról.

Módosíthatom-e a megrendelésemet?

A termék kiszállítása előtt legkésőbb 24 órával tudja változtatni a megrendelését. Megrendelést követően csak az áruház munkatársai tudnak bármilyen módosítást elvégezni, ezért velük kell felvennie a kapcsolatot.

Megváltoztathatom-e a szállítási címet?

A termék kiszállítása előtt van mód a cím változtatására. Ebben az esetben keresse munkatársainkat telefonon, vagy e-mailben. Lehetőség van a termék kiszállításának egyeztetésére is.

Törölhetem-e a megrendelésemet?

A megrendelés törléséhez a munkatársainkkal kell felvennie a kapcsolatot. A megrendelés indoklás nélkül törölhető.

 Szükség van-e regisztrációra a megrendeléshez?

Nem szükséges, megrendelheti a kiválasztott termékeket regisztráció nélkül is. Viszont a regisztráció előnyökkel jár. Könnyebben, kevesebb adminisztrációval tud legközelebb vásárolni, illetve értesítést kaphat akcióinkról (opcionálisan).

Rendelhetek árut a regisztrációnál megadott címtől eltérő címre?

Természetesen. A profilon belül külön kitölthető a számlázási és szállítási cím.

Rendelhetek-e telefonon?

A megrendelési rendszerünk gördülékeny működése érdekében a honlapon keresztül kell megrendelésüket leadni. Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésre bármilyen kérdés, kérés esetén.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a butorok.hu rendelésemről?

Nézze meg a spam mappáját. Ha ott sem találja automatikus visszajelzésünket, vagy további megerősítést, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat.