Általános Szerződési Feltételek



http://butorok.hu

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a FEDOK MÉDIA Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett butorok.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. Amennyiben a webáruház felhasználója (a továbbiakban: Felhasználó vagy Vevő) a webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni és vásárolni szeretne, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Ezt a megrendelés során a megfelelő jelölő négyzet kiválasztásával teheti meg.
Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a webáruház felhasználója között. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a webáruház szolgáltatásait, nem adhat le megrendelést sem. A Felhasználó a megrendelés leadásával az ÁSZF minden pontjával egyetért, és azt kötelező érvényűnek tekinti. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek).

A Szolgáltató adatai

Név: FEDOK MÉDIA Kft.
Székhely: 8000 Székesfehérvár. Olaj u. 17. (levelezési cím)
Cg.: 07-09-017996
Adószám: 12437009-2-07
Bank: OTP
Bankszámlaszám: 11736006-21455450
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 
Kapcsolattartó: Fenyvesi Attila
A tárhely-szolgáltató neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 1538 Budapest, Pf.: 510.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@tarhely.eu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.tarhely.eu


Ügyfélszolgálat

Telefon: +36 70 3112345

Nyitva tartás:
Hétfő- Pének:                                09:00 - 17:00h
Szombat:                                      09:00 - 13:00h
Vasárnap:                                    ZÁRVA

Email: ugyfelszolgalat@butorok.hu
Telefon: +36 70 3112345


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban megjelenített termékek kizárólag online vásárolhatóak meg, üzletben történő értékesítést a Szolgáltató nem folytat. A termékek jelentős része nincs készleten, így azok nagykereskedő partnerektől illetve közvetlenül a gyártótól kerülnek beszerzésre. 
A honlapon keresztül megvásárolható termékek jellemzőit és vételárát a terméket bemutató oldal tartalmazza. A termék mellett feltüntetett ár bruttó ár, amely nem tartalmazza a termék kiszállításával járó esetlegesen felmerülő költségeket.
A Szolgáltató a termék vételárának változtatásának jogát fenntartja. Az új vételár a honlapon történő megjelenésének napján lép hatályba.
A termékek adatlapján megjelenített képek időnként eltérhetnek a valóságostól, és bizonyos esetekben csak illusztrációként szolgálnak.
Fenntartjuk a jogot az áruházban található információkkal (beleértve a termékek árait), kapcsolatos korrekcióra, amennyiben azok nyilvánvalóan eltérnek a valóságtól.

A megrendelés menete

Regisztráció

A rendelés nem regisztrációhoz kötött, azonban a regisztrált vásárlók egyszerűbben rendelhetnek újra és igénybe vehetik a webáruház extra szolgáltatásait.
A regisztrációhoz a regisztrációs űrlap kitöltése, majd elküldése szükséges, ezután a regisztrált felhasználó belépve a webáruházba könnyedén leadhatja megrendelését.
A regisztráció nélkül vásárlóknak is ki kell tölteni a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. Ennek elmaradása esetén az adásvételi szerződés nem jön létre. A Szolgáltató a termék megrendelését nem fogadja el, illetve azt nem köteles teljesíteni, amennyiben a kitöltött adatlap nyilvánvalóan hibás vagy valótlan adatokat tartalmaz. Erről a Felhasználót az általa megadott elérhetőségen keresztül értesíti.

Vásárlás

A Felhasználó a megvásárolni kívánt termékeket a   gomb megnyomásával tudja a kosárba helyezni. Előfordulhatnak olyan termékek, ahol méretet/kiszerelést/színt lehet választani, ezt az terméklapon belüli oldalsó menü segítségével lehet megtenni. A termék darabszámát szintén a termék oldalon lehet meghatározni.
A megrendelés során tett adatbeviteli hibákat a megrendelés véglegesítéséig módosítani, javítani lehet. A rendelés összefoglaló oldalon a kosárba rakott termékek törölhetőek vagy mennyiségük változtatható.
A megrendelés elküldése előtt a Felhasználó kiválaszthatja a fizetési és szállítási módokat, majd a   gomb megnyomásával tudja rendelését elküldeni a webáruház részére, amivel  a Felhasználó elfogadja az ÁSZF-et és az Adatvédelmi nyilatkozatot.

Visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználó által leadott megrendelésről egy automatikus visszaigazolást küld a megrendelésben megadott email címre. A visszaigazoló email tartalmazza a megrendelt termék(ek) megnevezését, vételárát, illetve a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat. A visszaigazoló email elküldése az ajánlat elfogadását jelenti, és ezzel az adásvételi szerződés létrejön.
A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.
Ha a Felhasználó a visszaigazoló email-üzenetben szereplő adatok tartalmában hibát észlel, vagy egyáltalán nem érkezik meg az automatikus visszaigazoló e-mail, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé. (Előfordulhat, hogy a visszaigazoló email a „Spam” mappába érkezik, ezért javasolt ennek az ellenőrzése is.)

Fizetési módok

- Készpénzes fizetés az áru átvételével egyidejűleg (személyes átvétel vagy utánvétes fizetés)
- Banki előreutalás

Szállítási lehetőségek és azok költségei

Termékeinket a RoyalSpint És a GLS futárszolgálat szállítja.

A Royal-Sprint és a GLS futárszolgálat napközben 9-17 óra között az Ön által megadott szállítási címre fogja kiszállítani a csomagot. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben is át tudja venni a csomagját, esetlegesen munkahelyi címet adjon meg ezért. Webáruházunkban vásárolt termékeket magyarországi címre szállítják ki. A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Ha nem sikerült az első szállítás és a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a futár egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. A futárszolgálat a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

Számla és utánvétel:

Számlát e-számlaként, e-mailben küldjük el Önnek.
Az átvételkor a rendelés összegét és a szállítási költséget, Önnek a futár felé kell kifizetnie készpénzben. Előre utalással  fizetett megrendelés esetén Önnek a futár felé nincs fizetési kötelezettsége.

 Szállítási díjak:

   0  –   3 kg közötti csomag súly esetén 1.355,- Ft 

  3,1 –   5 kg közötti csomag súly esetén 1.593,- Ft.

  5,1 – 10 kg közötti csomag súly esetén 1.763,- Ft.

10,1 – 20 kg közötti csomag súly esetén 2.103,- Ft.

20,1 – 30 kg közötti csomag súly esetén 2.476,- Ft.

30,1 – 40 kg közötti csomag súly esetén 2.850,- Ft.

40,1 – 50 kg közötti csomag súly esetén 3.156,- Ft.

50,1 – 60 kg közötti csomag súly esetén 3.530,- Ft.

60,1 – 70 kg közötti csomag súly esetén 3.835,- Ft.

70,1 – 80 kg közötti csomag súly esetén 4.209,- Ft.

80,1 – 90 kg közötti csomag súly esetén 4.515,- Ft.

90,1 – 100 kg közötti csomag súly esetén 4.888,- Ft.

+kg        +200 Ft/kg



Amennyiben értesítést kapott a csomag indulásáról, a következő elérhetőségeken tud egyeztetni a csomag átvételével kapcsolatban:

GLS szállításnál: Napközben 7-20 óra között a +36 1 802 0265-ös telefon, vagy info@gls-hungary.com címen, e-mailben. A csomag aktuális állapotáról ide kattintva is tájékozódhat, a csomagszám megadásával.

Royal Sprint szállításnál: Napközben 7-20 óra között a +36 1 216 3606-os telefon, vagy diszpecser@royal.hu címen, e-mailben. A csomag aktuális állapotáról ide kattintva is tájékozódhat, a fuvarlevélszám megadásával.

A kiszállítás időtartama normál esetben 3-21munkanap.  Amennyiben a szállítás várható ideje ettől eltérne, a megrendelőt értesítjük. A megrendelt termékek kiszállítása együtt történik, így – ha más megállapodás nem születik – a hosszabb szállítási idővel rendelkező termék az irányadó a várható kiszállítás időpontját illetően.
Banki átutalással történő fizetés esetén a szállítási határidő a termék vételárának és a szállítási díjnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírásának napján kezdődik.
A Webáruház a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja. Az új díj a honlapon történő megjelenésének napján lép hatályba.

Ügyfélszolgálat nyitva tartása :

Hétfő- Péntek: 09:00-17:00h
Szombat: 09:00 - 13:00h
Vasárnap: ZÁRVA

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Önnek lehetősége a terméket visszaküldeni, amennyiben nem találja megfelelőnek.

A törvényben meghatározott elállási jog szerint 14 napon belül küldheti vissza indoklás nélkül az Önnek nem megfelelő terméket. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be illetve fizikai sérülések, ázás vagy egyéb az újra értékesítést korlátozó esemény történt az átvett terméken. Minden esetben a termék visszaérkezését követően utaljuk Önnek vissza a megrendeléskor kifizetett teljes összeget, a kiszállítás díjával együtt. A visszaszállítást Önnek kell leszerveznie, a szállítás díját Önnek kell fizetnie a visszaszállítást végző cég felé.

Fontos: A visszaszállítás költségét nem áll módunkban átvállalni. A céges vásárlókra a 14 napos visszaküldésre vonatkozó ajánlat nem érvényes.


A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó (fogyasztó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A fogyasztó indoklás nélküli elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A fogyasztónak minősülő Felhasználó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy ezen jogát jogszerűen gyakorolta.
Ha a fogyasztó jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A jogszerűen gyakorolt elállás esetén a Szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Felhasználó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a Felhasználó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
A termék visszaküldésével járó költségek a Felhasználót terhelik. A Szolgáltató az utánvéttel visszaküldött terméket nem köteles átvenni.
A Felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Felhasználó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy az itt letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: fenyvesi@butorok.hu, vagy FEDOK MÉDIA Kft -  8000 Székesfehérvár. Olaj u. 17.
A beküldött nyilatkozatban fel kell tünteni a Felhasználó (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatait, a vásárlás időpontját, megrendelés számát illetve információkat az adott termékről.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltatót – a terméknek a Felhasználó által történt átvételétől számított hat hónapon belül – jótállási kötelezettség terheli. A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként a jótállásból fakadó jogok a kellék- és a termékszavatosság keretében meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Kellékszavatosság

A Felhasználó a hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó maga viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A Felhasználó a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésnek a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már A Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Felhasználó választása szerint termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A termékszavatossági igényt kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A jótállási és a szavatossági igények kizárólag a vásárlást igazoló számla bemutatása mellett érvényesíthetőek.

Egyéb felelősség

Amennyiben a Szolgáltató weboldala más weboldalakra is vezet, azon honlapok működéséért a Szolgáltatót semmilyen felelősség sem terheli. Továbbá, amennyiben más honlapok a Szolgáltató termékeiről a jelen honlapon lévő információktól eltérő információkat tartalmaznak, azon információkhoz kapcsolódóan a vállalkozást semmilyen felelősség nem terheli.
Semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a webáruházhoz való internetes csatlakozás miatt következett be, a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli.

Személyes adatok biztonsága

A webáruházban megadott személyes adatok felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A megadott személyes adatok kezelése bizalmasan történik, azokat a Szolgáltató kizárólag a rendelés teljesítésének céljaira használja fel, a megrendelés feldolgozásához szervesen nem kapcsolódó indokból harmadik félnek semmilyen formában nem kerül átadásra!
A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a következő adatok kerülnek a szállítmányozó cég rendelkezésére:
- átvevő neve (szállítási címből)
- cég neve (szállítási címből)
- a teljes szállítási cím
- a megrendelés összege (utánvét esetén)
- megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.
Partnercég által forgalmazott termékek megrendelése esetén, a megrendelt áruk kiszámlázása érdekében a következő adatok kerülnek a partnercég rendelkezésére:
- megrendelő neve
- cég neve
- számlázási cím
- megrendelt termékek megnevezése és mennyisége.
(Ezeknél a termékeknél a "Partnertermék" megnevezés szerepel)
Részletes adatvédelmi tájékoztató >>>

Szerzői jogok

A Szolgáltató honlapja szerzői jogvédelem alatt áll. Ennek megfelelően a nem jogosult által nem használható fel semmilyen, a honlapon található szöveg, fénykép, ábra, vagy egyéb, szerzői jogvédelem alá eső alkotás.

Panaszkezelés

Amennyiben a Felhasználónak a termék vásárlásával kapcsolatos bármilyen problémája merül fel, a Szolgáltató felé panasszal élhet. A Felhasználó a panaszát a fent megjelölt emailcímen vagy postacímen tudja megtenni. A Szolgáltató a Felhasználó panaszát haladéktalanul megvizsgálja, és annak eredményéről a Felhasználót értesíti.
Amennyiben a panasz rendezése a kivizsgálást követően sem történik meg, a Felhasználó az alábbi fórumokhoz fordulhat a jogérvényesítés érdekében.
- fogyasztóvédelmi hatóság,
- Fejér Megyei Békéltető Testület
- bíróság.
A Vállalkozás jogosult jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben elsősorban a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
Amennyiben a honlapon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra vonatkozóan más jogszabály lép hatályba, ezen új jogszabály válik irányadóvá az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben.


Székesfehérvár, 2016. szeptember 01.